Wednesday, September 26, 2012

+ve

Since got back from Japan, seriously i feel uneasy. Seems like something strange in my tummy.
My first test wasnt that sure as its not really clear, but yesterday morning.. Its positive!

Alhamdulillah.
Terus menangis sorg2 dlm bilik air waktu awal subuh. Tangis syukur. Selesai solat sunat & solat subuh, aku masukkan 'berita gembira' dlm kotak & letak tepi bantal suami.

Aku pun terus iron baju kerja aku & suami..tak lama kemudian aku dengar suami bangun utk mandi & solat..

Sedang aku menggosok kemejanya, tiba2 dia meluru & memelukku dari belakang.. Owh, dia pasti dah tgk 'berita gembira' tu..

Aku bahagia lihat dia gembira.. Aku & dia memandang antara satu sama lain..

Ye Abg, insya-Allah tak lama lg dgn izin Allah kita bakal jd parents. Terima kasih Syg. Terima kasih Ya ALLAH.

7 comments:

Kak Jah said...

tahniah!! saya dah lama follow blog akak...saya senior akak masa kat sua dulu...

Diary Kayangan said...

Fiza - terima kasih banyak2 Fiza. syukur alhamdulillah. thanks a lot btw sudi follow blog yg tak seberapa ni. SUA kita dulu ye, ketemu kat sini kita. moga silaturrahim kita berpanjangan, insya-Allah..

Kak Jah said...

eh silap...junior...hehe sy kwn prep...

sHi Ma said...

Tahniah nana n hubby... Moga semuanya dipermudahkan..

"CT CoMeL" said...

congrate nana & suami...selamat pengantin baru...tak lambat lagi kan nak wish...hehehehe

Diary Kayangan said...

sHi Ma - thanks a lot dear.. amin, mudah2an Allah permudahkan urusan kita semua. masih early stage, doakan nana & lil baby selamat ye.. :)

CT CoMeL - terima kasih banyak akak.. never too late :)

Diary Kayangan said...

Fiza - ok, now i do remember which one u are :) thanks btw