Thursday, February 19, 2009

Serabut

hari yang serabut..
banyak benda..
meeting tadi pun rasa takde mood je.. urrkk, Edwin perasaan pulak tu aku serabut hari ni.

malam tadi tak sedar pukul berapa hubby aku tu terjatuh dari katil. sedar2 pukul 4pagi badan dia panas sangat. Ya Allah, aku terus gerakkan dia tanya to makesure whether he is ok or not. dia bagitau yang dia jatuh dari katil, badan sakit2 and pening kepala. aku terus picit kepala and peluk dia kuat2. kesiannya abg, dahlah jatuh, wife tidur mati pulak tu. usap2 and urut2 sikit badan dia. this morning breakfast pun dia tak larat. i prepared simple one, wholemeal bread bakar sandwich with cheeze and telur goreng, dia makan sikit je telur tu sikit pun dia tak jamah, dia kata tak sedap badan and nak muntah.
today, keep calling him. suruh cuti taknak, nak kerja jugak. tapi dia cakap nak balik awal. aku pun not really in good mood. kejap2 lagi nak baliklah..
rasa bersalah sangat sebab tak sedar masa hubby jatuh katil :(
im truly sorry sayang..

No comments: