Saturday, August 22, 2009

finger touch

Marhaban ya Ramadhan, Bulan dimana nafas kita menjadi tasbih, tidur kita menjadi ibadah, amal kita diterima dan do'a kita di ijabah.

Mata kadang salah melihat....
Mulut kadang salah berucap....
Hati kadang salah menduga.....
Maafkan segala kekhilafan yang pasti ada....

Hari ni adalah 1st day umat islam berpuasa. as today is Saturday, my hubby is working.. lepas sahur dan solat subuh, mata pun dah tak boleh lelap balik so better kemas rumah but not much to do due to baju dah siap basuh malam tadi.. jadi saya berazam untuk khatam Al-Quran sekali lagi bulan puasa ni.

memandangkan saya tak perlu memasak disiang hari, bolehlah saya mengaftifkan kembali jari jemari saya untuk menari dan memetik sesuatu yang sudah agak lama tidak saya belai.. thats why ive attached ths 2 pictures.. semoga jari ini masih mahir menari dan memetik, saya mahu berlatih semula bersungguh2. so that i may teach my kids in future, no need to send them to any piano class. their own mother can be their teacher.. insyaAllah.

anyway, saya mengucapkan Selamat Berpuasa buat semua, Semoga Ramadhan membawa keberkatan kepada semua dan mengukuhkan ukhwah yang terbina..

No comments: