Saturday, November 15, 2008

Blog which belong to my hubby

oh bored... i dont know what to do.
did some work, called bestfriend of mine.. watching Mami Jarum @ Ria.
still bosan, nak masak hubby tak makan kat rumah hari ni.
so, i just browsing and drop by kat blog my hubby..
occured last week yang hubby ada blog, baru teringat memang he told me once yang dia dah buat blog.. cuma isterinya ni too busy and tak pernah pun terbaca sebelum ni.

this is my 2nd time baca blog dia.
bila baca tu, rasanya macam hilang marah and kecik hati kat hubby.
should i forget what he've done?
hmmm, whatever he is.. he is my husband right?

yeah, admit this. i love him much, mesti tak boleh nak marah abg lama2.
tapi sampai bila abg nak buat macam ni..

bila baca semua tu, no wonder la kawan2 abg hari tu cakap abg romantic.
ooowh, such a sweet.

angin, sampaikan salam cinta dan rinduku ini pada abg yang masih kat office.
thanks for that blog but im sorry about mine, sebab mummy takkan bagitau abg yang mummy pun ada blog.
ini ruangan mummy, this can be good listener to me.
because there is something that i can't share with hubby.

whatever it is, i love abg so much... even more..

No comments: