Saturday, November 15, 2008

....sad sad sad...

memang dah agak dah..
abg suka macam ni tau.
sedihla i... kenapa syg macam ni..
mummy tak kisah kalau syg cemburu tapi tolonglah syg jangan keterlaluan..

hubby sms one of manager kat office aku. sometime hubby sms him using my hp, seems like aku yang sms that guy.

kalau dia nak marah ke, nak maki ke dia sms la that guy.
he got nothing to do with me syg. kenapalah u marah2 dia.
how can i explain to him.. GOD

im so stress lately due to my work/project and add up lagi dengan hubby aku ni.
few times dah dia buat macam ni.
it has happened last year, hubby sms ex officemate dia macam2. pakai hp dia, pakai hp aku.
macam2 jugak dia sms just because of i comes to know that dia dulu pernah ada relationship dengan officemate dia (such as couple la to me) tapi bermati2an dia deny.
hubby claim that lady tu je yang suka and selalu paksa2 dia.
he said that lady not his taste la. pening dibuatnya kepala aku ni.

memanglah ada few of my hubby's friends explained to me the truth that my hubby tak pernah suka kat perempuan tu tapi at the first place kenapa hubby aku ni nak sms macam2 kt that girl.
enough is enough.
bertambahnya sakit hati aku ni bila officemates dia pulak tuduh2 aku yang buat hubby berubah.
Ya Allah, takkan aku nak ajar suami aku berkelakuan keterlaluan.
sudahnya, aku yang jadi mangsa. sedih sangat.
i wish if i can meet that lady, who knows we may be friend.
tapi bila abg dah buat macam tu mesti that girl marah and takkan kawan dengan aku.
abg, u DISSAPOINT me.

sekali lagi masa tu if i'm not mistaken this year, satu petang tu hubby suruh aku call seseorang.
aku kenal dia, pernah sekali jumpa masa kenduri rumah kawan hubby, jumpa kali kedua masa pergi wedding dia kat pahang, kat mana ye.. jerantut ke temerloh, lupa.
and i still keep gambar2 masa wedding tu.

masa tu best sangat sebab dapat jumpa kawan2 hubby, i just treat them naturally, appreciate them macam kawan aku sendiri.
to me, kawan hubby kawan aku juga.
tapi petang tu hubby bagi no hp akak tu kat aku, dia ni coursemate hubby masa belajar dulu.

aku pun call tanpa banyak soal lagipun aku kenal akak ni and masa tu dia baru pregnant so that bolehlah ucap congratulation sekali..

sad, she answered my call and suddenly marah2 aku.
why?? what did i do wrong.?

balik rumah aku tanya hubby and ada sedikit marah dan perasaan jengkel atas apa yang terjadi.
aku benar tak faham apa sebenarnya yang berlaku. sampai sekarang hubby tak bagitau aku.

mulalah masa tu teringat balik kes officemates dia tuduh and marah aku macam2 tu.
sedih, kusut, marah, serabut.. semua ada.

ingatkan abg dah berubah, rupanya he did it again.
itu belum lagi dengan engineer and integrator aku yang pernah terima sms dari hubby, siap ada yang kena maki lagi.

serabutlah kepala i ni, dah rupa macam gambar as below.
kepalaku yang serabut macam kat switch room ni la.

No comments: