Tuesday, December 16, 2008

Teleconversation

last night i was in terrible pain. lately ni its really really pain..
kedudukan rahim tak betul, memang sakit. nak berurut masih belum sempat.

malam tadi lepas maghrib baru sampai rumah, sakit sangat tapi still prepare something for dinner. ayam masak merah and ikan keli masak lemak. bila hubby sampai rumah, aku terus hidangkan.
aku makan sambil menahan sakit yang amat sangat. tak sempat habis makan, aku terus basuh tangan and minta tolong hubby kemas2. nasib baik dapat suami yang sangat memahami.
thanks a lot my dear..
so, by the time 9.30pm aku dah lena tidur. hubby memang sentiasa menidurkan aku, tu yang sayang sangat kat dia tu.

tak perasan pukul berapa, aku dengar hubby was talking to someone on phone. maybe member dia kot.
sebab im not 'penyibuk' so i didnt ask him, sambung balik pejam mata. tak lama lepas tu hubby pun masuk tidur.

pagi tadi masa bangun solat subuh. dont know why, lepas dia kiss good morning he said something yang buat aku terkejut and wonder.. kenapa hubby aku cakap macam tu ye..
u know what he said?
'syg, i love u so much, thanks.. biarlah i ada isteri yang gila kerja dari ada isteri yang gila mengumpat mengata'
errrkkkk..... what is it about??
is it related to his teleconversation last night or maybe the tv programme that he watched..?

do u get it? no, i dont. tak faham kenapa hubby cakap macam tu.
biarlah, why should i bother. terus bangun solat and prepare breakfast...for my lovely hubby.

No comments: